تحلیلی حریم نیوز:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حریم نیوز: ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در نشست خبری مشترک با محمد خلج مدیرعامل شرکت اسنپ از امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت عمران، آب و خدمات کیش با شرکت اسنپ خبر داد و گفت: پس از سالها مطالبه شهروندان و گردشگران جزیره کیش، پس از بررسی ها و جلسات متعدد ، سرانجام قرارداد همکاری با شرکت ارائهدهنده خدمات هوشمند حمل و نقل عمومی منعقد شد و امروز خوشحالیم که نوید ارائه خدمات شایسته حمل و نقلی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.
طیبی، همکاری با اسنپ را آغاز مسیر حمل و نقل اینترنتی در جزیره کیش عنوان کرد و تاکید کرد که اولویت اول و آخر همکاری با اسنپ ، تاکسی های موجود در جزیره کیش می باشند . وی افزود : تاکسی اینترنتی، رقیب تاکسی تلفنی نیست بلکه معتقدیم این دو مدل حمل و نقل عمومی مکمل یکدیگرند و میتوانند ما را در ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان یاری کنند. همچنین به واسطه اعلام موقعیت جغرافیایی و وضعیت زمانی و مکانی سفر، خدماتدهی تسریع و بهتر میشود.
وی تاکید کرد: هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر ارائه تسهیلات و خدمات به کیشوندان و مسافران، تسهیلات ویژه و مناسبی نیز برای رانندگان در پی خواهد داشت و آن ها می توانند همانگونه که در سرزمین اصلی رانندگان تاکسی از خدمات اسنپ بهره می برند، خدمات مناسبیاز این شرکت دریافت کنند.
محمد خلج، مدیرعامل شرکت اسنپ نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در ۱۷۰ شهر کشور خدمات رسانی اینترنتی تاکسی توسط اسنپ صورت می گیرد و رضایتمندی بالایی نیز در این حوزه از سوی مردم وجود دارد افزود: با وجود فعالیت گسترده در کشور همچنان به دنبال بازارهای جدید جغرافیایی در داخل و خارج از کشور هستیم.
وی افزود: اولویت خدمات رسانی در کیش توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره است و مانند سرزمین اصلی تمامی خدمات و تسهیلاتی که به رانندگان ارائه می شود مانند، ارائه تسهیلات در اقلام مصرفی، مذاکره با شرکت ها و تعمیرگاه های مختلف برای خدمات دهی به تاکسی ها، ارائه وام و بسته های حمایتی خط تلفن دائم و .. به رانندگان تحت پوشش سیستم اسنپ در کیش نیز ارائه خواهد شد.
طیبی، همکاری با اسنپ را آغاز مسیر حمل و نقل اینترنتی در جزیره کیش عنوان کرد و تاکید کرد که اولویت اول و آخر همکاری با اسنپ ، تاکسی های موجود در جزیره کیش می باشند . وی افزود : تاکسی اینترنتی، رقیب تاکسی تلفنی نیست بلکه معتقدیم این دو مدل حمل و نقل عمومی مکمل یکدیگرند و میتوانند ما را در ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان یاری کنند. همچنین به واسطه اعلام موقعیت جغرافیایی و وضعیت زمانی و مکانی سفر، خدماتدهی تسریع و بهتر میشود.
وی تاکید کرد: هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر ارائه تسهیلات و خدمات به کیشوندان و مسافران، تسهیلات ویژه و مناسبی نیز برای رانندگان در پی خواهد داشت و آن ها می توانند همانگونه که در سرزمین اصلی رانندگان تاکسی از خدمات اسنپ بهره می برند، خدمات مناسبیاز این شرکت دریافت کنند.
محمد خلج، مدیرعامل شرکت اسنپ نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در ۱۷۰ شهر کشور خدمات رسانی اینترنتی تاکسی توسط اسنپ صورت می گیرد و رضایتمندی بالایی نیز در این حوزه از سوی مردم وجود دارد افزود: با وجود فعالیت گسترده در کشور همچنان به دنبال بازارهای جدید جغرافیایی در داخل و خارج از کشور هستیم.
وی افزود: اولویت خدمات رسانی در کیش توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره است و مانند سرزمین اصلی تمامی خدمات و تسهیلاتی که به رانندگان ارائه می شود مانند، ارائه تسهیلات در اقلام مصرفی، مذاکره با شرکت ها و تعمیرگاه های مختلف برای خدمات دهی به تاکسی ها، ارائه وام و بسته های حمایتی خط تلفن دائم و .. به رانندگان تحت پوشش سیستم اسنپ در کیش نیز ارائه خواهد شد.
0 دیدگاه